Sok od jabuke protiv Koka-kole, Koka-kola kid ponovo jaše

Sok od jabuke, jedan je od glavnih junaka i povod ove priče. Proizvod, plasman, promocija i cena, predmet su ozbiljnog zapleta u filmu ali i na našoj preduzetničkoj radionici.

Film „Koka-Kola Kid“ koga se uvek setim sa osmehom i na svakih par godina ponovo pogledam, jedan je od prvih i meni najdražih dodira sa marketingom.

Beker, vrsni američki izvršni direktor marketinga (kojeg glumi Roberts) iz kompanije Koka-Kola, posećuje njihove australijske operacije u Sidneju i pokušava da shvati zašto se mali kutak Australije (izmišljeni grad doline Anderson) do sada opirao svim Koka-Kola proizvodima. Bukvalno naleće na sekretaricu (koju glumi Skaki) kojoj je dodeljeno da mu pomogne.

Vikipedija ga opisuje kao romantičnu komediju, pa ako volite taj žanr ili vas zanima marketing, vredi pogledati.

sok od jabuke i priča o marketingu

Na našoj radionici priča je potpuno obrnuta, imamo „etabliran brend“ kao branioca svog tržišnog udela i izazivača, lokalnog proizvođača soka od jabuka. Ovo već pomalo liči na mitsku priču, znate onu…

Sok od jabuke i David protiv golijata

U crvenom uglu gorostas sa ogromnim budžetom i timom vrsnih profesionalaca u plavom uglu – izazivač kao „marketing gerilac“.

Može li naš gerilac aktivirati skrivene potencijale grupe sa radionice? Može li pridobiti voditeljice radionice da svojim velikim iskustvom pomognu ovom timu?

Hoće li naš David uspeti da se izvuče iz „levka“ jednog našeg velikog internet maga. Taj levak ga uvlači sve dublje i sprečava ga da vidi širu sliku.

Za sada smo sok probali i možemo reći da su prve ocene da „proizvod obećava“, a nastavak ove uzbudljve priče stiže nam sledeće subote.

Ako ste iz Bača ili okoline, preduzetnik ili vas samo zanima tema marketinga, pozvani ste da se pridružite. Radionice su besplatne, subota u 10, KP Centar Bač – mala sala.

Levak kao hiperspejs – prolazak posle kojeg više niste isti

Želite li zaista kroz levak, ili je ponekad bolje reći hvala, ne! Na kraju levka vi ste konvertovani, kaže marketinški izraz, a zapravo ste postali nešto drugo. Kupac, pratilac, student, član, partner, suprug…

Često je to drugo korisno, željeno, prijatno, odnosno baš ono što vam treba. Nažalost ponekad je samo zamka, za iskorišćavanje ili obična prevara.

Naravno nisu svi koji prođu kroz levak, pristali da budu „konvertovani“. Neki samo prođu, kao semenke kroz probavu. Jednostavno bili su pretvrdi ili nekorisni.

Pristanak kao osnov marketinga

Pristanak je „sveti gral“ marketinga. Sve marketinške radnje, analize, oglašavanje, predstavljanje, obrade, ubeđivanja… vode ka tom cilju.

Vaš pristanak kao „kupca“ ili pristanak vaših „klijenata“, centralni je događaj oko kog se vrti svaki levak.

Ps: Onako uz put, Levak se može prevesti i kao čakra. Odnosno mnogi poznavaoci najmodernijekvantne medicine, kao i lekari najstarijih tradicionalnih medicina istoka, opisuju ove energetske vrtloge kao levke, vortekse…

Scroll to Top