Представите себе производ или услугу – Веб сајтом

Представите себе производ или услугу – властитим Веб сајтом.

За добро представљање потребне су четири кључне ствари, односно потребно је да:

  • Добро познајете то што представљате
  • Верујете у вредности које препоручујете
  • Веома сте мотивисани за успех ваше кампање
  • Познајете технике које су потребне сваком презентеру

Професионалац ће се ослонити највише на занат (искуство и технике), али у прве три области предност је на вашој страни

Три од четири услова ВАС препоручују као најбољег кандидата. Ако савладате барем основе четвртог, нико тај посао неће урадити боље од вас самих.
Представите себе производ или услугу

Израда веб презентације (сајта) у неким је техничким аспектима за већину корисника презахтевна, али израда и избор садржаја: текстова, фотографија, рецензија… свакако је посао за самог „домаћина“ сајта.

Представите себе производ или услугу на друштвеним мрежама

Важан део вашег маркетиншког наступа – односно вашег „веб присуства“ су друштвене мреже. Које конкретно и на који начин (учесталост објава, врста садржаја, плаћено оглашавање…) зависи највише од ваше циљне групе. Требате бити тамо где су ваши потенцијални или постојећи пратиоци, клијенти, купци…

Активност на мрежама зависиће од много фактора а највише од карактера саме друштвене мреже на којој сте активни. Ипак ваш примарни циљ требао би бити да ваше пратиоце доведете до вашег веб места. Односно да своје пратиоце претворите „конвертујете“ у посетиоце вашег сајта.

Једна од најважнијих улога, добро вођених кампања на друштвеним мрежама, управо је промоција веб сајта. Ваша најважнија комуникација треба да се настави ту у вашем домаћем дигиталном простору.

Важна улога ЛЕНДИНГ страница

Лендинг страница – страница где „слећу“ посетиоци са ваших друштвених мрежа, плаћених огласа, пр текстова, гостујућих блогова… Ова прва страница коју виде ваши посетиоци није обавезно прва страница (home) страница вашег сајта.

Било би добро да за сваки производ (кампању) имате посебну лендинг страницу. Односно да ове странице буду прилагођене циљној групи или производу…

Ове странице, улазне су странице вашег продајног левка, и најважније странице за успех вашег сајта. Свака појединачна LENDING страница има за циљ да представите себе производ или услугу на начин да изазовете одређену акцију (куповину, учлањење, јављање…)

Scroll to Top