После озбиљног улагања: новца, времена, труда, учења, надања и рада, ваш сајт спреман чека своје посетиоце. Спремни сте и ви за велики тренутак из наслова: „Лансирајте се у веб орбиту“.
Напокон ће се све урађено приказати и побрати позитивне критике, похвале па и одушевљење и радост нама блиских особа. Они који нас до сада нису знали видеће све те исполиране речи, фотографије и лепа сведочења која нас препоручују… а посао „има да процвета“.
Пар дана то готово да и буде тако, истина обично мало мање „гламурозно“ него што смо се надали. Затим број посета и онако скроман нагло опада, полако „пада прашина“ и нестају трагови људских активности. Наш сајт постаје налик граду духова а ретки посетиоци некако инстиктивно, као у старом цртаћу, брзо „кидају налијево“.
Шта сада да се ради? Зашто нам нико није ово рекао на време? Како вратити живот и посетиоце на стране нашег дигиталног дома, продавнице, предузећа… ?
Ово су само нека од сличних питања на које је одговор исти. Треба вам озбиљна промоција вашег веб места, посао можда сложенији и важнији од саме израде истог… То је онај први а занемарен део наслова, без кога је део: лансирајте се у веб орбиту, само фраза, празна као ракета без горива.
Било би много боље да сте то знали и раније, па неке ствари спремили на време и натенане. Поготово неке ресурсе које би сте другачије планирали и распоредили (новац, време, обавезе). Ипак није ни сад прекасно за озбиљан посао који вас чека, а без којег се досадашњи труд чини узалудан.
Ко то може да уради?
Ко може помоћи у акцији – „лансирајте се у веб орбиту“?
Избор ни мало лак, чак и ако имате нека предзнања, идеје и искуства. У основи понуда је следећа:
За сваку од понуђених опција постоје озбиљне предности али и мане, препоруке али и упозорења…
Није редак ни случај да се „у ходу“ промени првобитни избор, а понегде се то деси и по више пута. Како је ово по активностима прилично разнолик а практично трајан ангажман (никада не завршава сасвим) може бити од пресудног утицаја на успех вашег веб наступа.
Ова „надградња“ захтева добре темеље:
а поред промоције на неколико друштвених мрежа укључује и бројне друге активности. О њима неки следећи пут.