Posle ozbiljnog ulaganja: novca, vremena, truda, učenja, nadanja i rada, vaš sajt spreman čeka svoje posetioce. Spremni ste i vi za veliki trenutak iz naslova: „Lansirajte se u veb orbitu“.
Napokon će se sve urađeno prikazati i pobrati pozitivne kritike, pohvale pa i oduševljenje i radost nama bliskih osoba. Oni koji nas do sada nisu znali videće sve te ispolirane reči, fotografije i lepa svedočenja koja nas preporučuju… a posao „ima da procveta“.

Par dana to gotovo da i bude tako, istina obično malo manje „glamurozno“ nego što smo se nadali. Zatim broj poseta i onako skroman naglo opada, polako „pada prašina“ i nestaju tragovi ljudskih aktivnosti. Naš sajt postaje nalik gradu duhova a retki posetioci nekako instiktivno, kao u starom crtaću, brzo „kidaju nalijevo“.

Šta sada da se radi? Zašto nam niko nije ovo rekao na vreme? Kako vratiti život i posetioce na strane našeg digitalnog doma, prodavnice, preduzeća… ?
Ovo su samo neka od sličnih pitanja na koje je odgovor isti. Treba vam ozbiljna promocija vašeg veb mesta, posao možda složeniji i važniji od same izrade istog… To je onaj prvi a zanemaren deo naslova, bez koga je deo: lansirajte se u veb orbitu, samo fraza, prazna kao raketa bez goriva.

Bilo bi mnogo bolje da ste to znali i ranije, pa neke stvari spremili na vreme i natenane. Pogotovo neke resurse koje bi ste drugačije planirali i rasporedili (novac, vreme, obaveze). Ipak nije ni sad prekasno za ozbiljan posao koji vas čeka, a bez kojeg se dosadašnji trud čini uzaludan.
Ko to može da uradi?
Ko može pomoći u akciji – „lansirajte se u veb orbitu“?
Izbor ni malo lak, čak i ako imate neka predznanja, ideje i iskustva. U osnovi ponuda je sledeća:
Za svaku od ponuđenih opcija postoje ozbiljne prednosti ali i mane, preporuke ali i upozorenja…
Nije redak ni slučaj da se „u hodu“ promeni prvobitni izbor, a ponegde se to desi i po više puta. Kako je ovo po aktivnostima prilično raznolik a praktično trajan angažman (nikada ne završava sasvim) može biti od presudnog uticaja na uspeh vašeg veb nastupa.
Ova „nadgradnja“ zahteva dobre temelje:
a pored promocije na nekoliko društvenih mreža uključuje i brojne druge aktivnosti. O njima neki sledeći put.