Напуштени сајтови као напуштени љубимци

Напуштени сајтови – наше комшије на вебу.

Велики број сајтова, после релативно кратког периода бива напуштен. Веома слична прича као са љубимцима, биљкама у саксији, везама, пословима…

Са поприличним (нереалним) очекивањима а без свести о томе шта заиста значи: „имати пса“ или „ИМАТИ САЈТ“, неки људи крећу у обећану „светлу будућност на вебу“.

За нереална очекивања најзаслужнији су наши сјајни маркетари, који за скроман износ и кратко време могу направити један такав „успешан сајт“.

Напуштени сајтови као напуштени љубимци
Светла будућност – ваш ИНСТАНТ сајт (само што није) у причи маркетара

Заведени сликом и сугестивном причом многи кажу судбоносно „ДА, ЖЕЛИМ САЈТ“.

И добију га ускоро, само он се мало разликује од очекиваног…

Почетак сајта у стварности

Убрзо, неки људи једноставно одустану, када схвате да су обавезе озбиљније а бенефити мањи од „рекламираних“. Уз то често и „на дугом штапу“.

Један део се осети превареним и „неће више никад“, неки други верују и даље у „рецепт маркетара“ али траже где су погрешили, шта су превидели. Они ће пробати опет, и проћи ће опет исто

Напуштени сајтови и нови почетак

Трећи су „платили школу“ и спремни су за исправан приступ…

Моја идеја је допрети до тих људи, сада већ реалнијих у очекивањима, посвећенијих и решених да сада ураде ствари како треба. То је основна намера ових текстова и мој пут до жељене циљне групе.

Једна од последица претходних искустава је да ти клијенти сада већ разликују људе који „лепо причају“ или „продају причу“од људи који заиста и раде потребно и реално употребљиво.

У „стварном животу “ мали проценат сајтова направи заиста вредан резултат. Један солидан проценат испуни сасвим лепо своју сврху. Ипак највећи број остане само (не)успешан покушај. Из ових последњих паметан власник- градитељ извуче искуства и идеје за промене, редизајн, нове пројекте…

Упорни и тврдоглави ураде то исто само касније.

А најинтересантнији су заправо четврти, од старта претврди за утицаје било каквих предобрих „маркетиншких прича“. Они су група којој и сам желим припадати и људи са којима желим сарађивати.

Са обе ноге на земљи, на вебу виде прилику и простор за раст свог посла или за испробати неку идеју. Имају део потребних ресурса (знање,новац…) и свест да прилика постоји али тек треба доказати да је идеја добра


Реалан основ за посао једнако је важан као и добра идеја. Тек ако постоји обоје, долази и прилика да се уз пуно труда, знања, новца, стрпљења и среће дође до резултата.
Рецепт који није популаран јер – премало обећава

Напуштени сајтови таворе-вегетирају до истека „свог времена“ односно плаћеног домена или хостинга… До тада, нити их ко посећује нити одржава… Неретко буду мета за постављање злонамерног софтвера или сличне радње…

Scroll to Top